جستجو برای:
  • صفحه نخست
    • صفحه اصلی اول
    • صفحه اصلی دوم
    • صفحه اصلی سوم
    • صفحه اصلی چهارم
  • دوره ها
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مگامنو
    • ستون اول مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
    • ستون دوم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
    • ستون سوم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
    • ستون چهارم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
      • پیوند سفارشی آیتم مگامنو
  • فرمت نوشته ها
    • طراحی محصول
    • طراحی رفتار
    • اقتصاد رفتاری
  • صفحات
    • مدرسین
    • نمونه کارها
 
  • 02188002224
  • info@behavioraldesign.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع طراحی رفتار ایران
دسترسی سریع
  • گیمیفیکیشن
  • جلسات دورهمی طراحی رفتار
  • مدیریت محصول
  • اقتصاد رفتاری
  • طراحی رفتار و محصول
  • دسته بندی نشده
0

ورود و ثبت نام

  • خانه
  • دورهمی ها
  • آکادمی
  • انتشارات
  • متخصصین
  • پروژه های طراحی رفتار
  • مشاوره

۶۰ تکنیک طراحی متقاعد کننده در طراحی محصول

خانهطراحی رفتار و محصول۶۰ تکنیک طراحی متقاعد کننده در طراحی محصول
حالت مطالعه

۶۰ تکنیک طراحی متقاعد کننده در طراحی محصول

این مجموعه شامل 60 یافته روانشناسی در زمینه طراحی محصول و خدمت می باشد که می تواند به عنوان ابزاری برای طوفان فکری در زمینه طراحی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار گیرد. هر تکنیک، بر پایه یک یافته روانشناسی بنا نهاده شده است که شما می توانید بسته به نیاز خود و مسئله ای که با آن مواجه هستید از آن استفاده نمایید. سعی شده این تکنیک های پیچیده روانشناسی در قالبی ساده، چکیده و کاربردی ارائه شوند. شما با مرور این تکنیک ها می توانید به ایده های متنوعی در زمینه طراحی محصولات و خدمات دست پیدا کنید.

سرفصل های آموزشی

  • بررسی ۱۱ تکنیک و استراتژی در بکارگیری سوگیری اجتماعی 
  • بررسی ۷ تکنیک و استراتژی دربکارگیری زیان گریزی
  • بررسی ۲ تکنیک و استراتژی در بکارگیری فوریت ها 
  • بررسی ۲ تکنیک و استراتژی در بکارگیری جامعه سازی 
  • بررسی ۱۵ تکنیک و استراتژی در بکارگیری ادراک 
  • و…

ساختار آموزشی هر تکنیک

 در هر جلسه آموزشی به مرور یک تکنیک و استراتژی طراحی متقاعد کننده یا اغواگر خواهیم پرداخت. ابتدا به مرور مقدمات و عقبه هر تکنیک از نظر روانشناسی پرداخته خواهد شد و در ادامه به مرور کاربرد های هر تکنیک در طراحی محصولات و خدمات به همراه مثال های بومی پرداخته خواهد شد.

مرور تئوری و مباحث روانشناسی تکنیک :: ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
مرور مثال های کاربردی بومی و کاربردی از هر تکنیک :: ۱۰ الی ۱۵ دقیقه

ثبت نام رایگان در دورهمی آنلاین بعدی
۱۱ تکنیک سوگیری اجتماعی - Social Biases

در این بخش به بررسی ۱۱ تکنیک مرتبط با سوگیری اجتماعی در طراحی محصول به همراه مثال های بومی و کاربردی پرداخته شده است.

۰۱ تایید اجتماعی یا Social Proof | مهدی علیپور ویدئو

۲۶ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۲ اعتبار و نفوذ Authority | مهدی علیپور ویدئو

۱۹ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۳ عمل متقابل جبران لطف Reciprocation | مهدی علیپور ویدئو

۲۶ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۴ انتقام Revenge | مهدی علیپور ویدئو

۲۴ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۵ تعهد و ثبات Commitment & Consistency | مهدی علیپور ویدئو

۲۶ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۶ دوست داشتن، پسندیدن، علاقه‌مندی Liking | مهدی علیپور ویدئو

۴۵ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۷ تقلید مثبت Positive Mimicry | مهدی علیپور ویدئو

۳۴ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۸ ناهماهنگی شناختی Cognitive Dissonance | مهدی علیپور ویدئو

۳۰ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۰۹ علاقه کاربران به شهرت و خودنمایی Reputation | مهدی علیپور ویدئو

۳۵ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱۰ حس نوستالژیک Nostalgia Effect | مهدی علیپور ویدئو

۳۲ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱۱- اثر هاله ای در هدایت گری رفتار کاربران | مهدی علیپور ویدئو

۳۰ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
۷ تکنیک زیان گریزی Loss Aversion

در این بخش به بررسی ۷ تکنیک و استراتژی مرتبط با زیان گریزی یا Loss Aversion در طراحی محصولات و خدمات خواهیم پرداخت

۱۲- Loss Aversion | مهدی علیپور ویدئو

۴۰ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱۳- Endowment | مهدی علیپور ویدئو

۳۰ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱۴- Status-Quo Bias | مهدی علیپور ویدئو

۳۰ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱۵ - Scarcity | مهدی علیپور ویدئو

۲۵ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

16 - Optimism Bias | مهدی علیپور ویدئو

۲9 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

17 - Sunk Cost Effect | مهدی علیپور ویدئو

۲۵ دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

۱8 - Appointmen Dynamics | مهدی علیپور ویدئو

28 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
2 تکنیک فوریت ها

در این بخش به بررسی 2 تکنیک و استراتژی مرتبط با فوریت ها یا Need For Closure در طراحی محصولات و خدمات خواهیم پرداخت.

19 - Need For Closure | مهدی علیپور ویدئو

35 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

20 - Set Complection | مهدی علیپور ویدئو

31 دقیقه

https://behavioraldesign.ir/wp-content/uploads/1628/66/BD-E04-S04-MEHDI65739.mp4

2 تکنیک جامعه سازی

در این بخش به بررسی ۲ تکنیک و استراتژی در بکارگیری جامعه سازی در طراحی محصول و خدمات خواهیم پرداخت

21 - Curiosity | مهدی علیپور ویدئو

45 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

22 - Rol Playing | مهدی علیپور ویدئو

47 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
۱۵ تکنیک و استراتژی

در این بخش به بررسی 15 تکنیک و استراتژی در بکارگیری ادراک در طراحی محصول و خدمات خواهیم پرداخت

23 - Rol Playing | مهدی علیپور ویدئو

47 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

24 - Competition | مهدی علیپور ویدئو

48 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

25 - Isolation Effect | مهدی علیپور ویدئو

31 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

26 - Tunneling | مهدی علیپور ویدئو

31 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

27 - Reduction | مهدی علیپور ویدئو

27 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

28 - Anchoring | مهدی علیپور ویدئو

32 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

29 - Conceptual Metaphfor | مهدی علیپور ویدئو

30 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

29 - Recognition over Recall | مهدی علیپور ویدئو

26 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

30 - Pattern Recognition | مهدی علیپور ویدئو

31 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

31 - Limited choice | مهدی علیپور ویدئو

37 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

32 - Serial Positioning Effect | مهدی علیپور ویدئو

29 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

33 - Chuking | مهدی علیپور ویدئو

32 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

34 - Framing | مهدی علیپور ویدئو

27 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

35 - Value Attribution | مهدی علیپور ویدئو

29 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

36 - Priming Effect | مهدی علیپور ویدئو

28 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

37 - Autonomy | مهدی علیپور ویدئو

30 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

38 - Feedback Loops | مهدی علیپور ویدئو

28 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

39 - Kairos | مهدی علیپور ویدئو

28 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

40 - Triggers | مهدی علیپور ویدئو

42 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

41 - Simulation | مهدی علیپور ویدئو

38 دقیقه

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بدون ریسک

در صورت عدم تطابق دوره با سرفصل‌ها، وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد.

برچسب: طراحی رفتار طراحی محصول

دوره های مرتبط

فصل هفتم دورهمی طراحی رفتار

فصل هفتم دورهمی طراحی رفتار بعد از برگزاری اولین دوره طراحی رفتار با رویکرد طراحی محصول و خدمت به این…

راهکارهای دن اریلی برای بهبود زندگی روزمره با اقتصاد رفتاری

راهکارهای دن اریلی برای بهبود زندگی روزمره با اقتصاد رفتاری دن اریلی (متولد سال 1967 در نیویورک)، یکی از دانشمندان…

دوره ۸ هفته ای نسخه برتر من با رویکرد تکنیک های طراحی رفتار

توسعه فردی برپایه آموزه های طراحی رفتار و مدیریت محصول طی ۸ هفته به صورت گام به گام و اقدام محور سیستم برنامه ریزی و دستیابی…

فصل اول دورهمی طراحی رفتار

فصل اول دورهمی طراحی رفتار بعد از برگزاری اولین دوره طراحی رفتار با رویکرد طراحی محصول و خدمت به این…

قیمت :

399,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
399,000 تومان
تعداد دانشجو : 21
نوع دوره: غیرحضوری
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
زبان: فارسی
۷ ساعت ( درحال تکمیل )
۶۰ آموزش کاربردی
درصد پیشرفت دوره: %۳۰
7.29k بازدید 0 دیدگاه
مهدی علیپور سخاوی
مهدی علیپور سخاوی
طراحی رفتار | مدیرمحصول

من عاشق طراحی محصولات نوآورانه با استفاه از تکنیک های طراحی رفتار هستم تا به مردم کمک کنم که از زندگی بیشتر لذت ببرن

دسته: اقتصاد رفتاری، طراحی رفتار و محصول، گیمیفیکیشن، مدیریت محصول
نسخه برتر من با رویکرد طراحی رفتار

درباره مرجع طراحی رفتار ایران

وبسایت مرجع طراحی رفتار ایران با هدف بومی سازی و به اشتراک گذاری دانش طراحی رفتار با رویکرد طراحی محصولات و خدمات نوآورانه  راه اندازی شده است.

  • آمریکا، کالیفرنیا، وودلند هیلز، شماره ۶۳۰۳، طبقه ۱۰
  • info@behavioralDesign.ir
فهرست سفارشی
  • خانه
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت مرجع طراحی رفتار ایران محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت